Otrzymałeś niewłaściwy towar / nie otrzymałeś wszystkie towary , które były w zamówieniu / otrzymałeś uszkodzony towar
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy towar, które zamówiłeś lub czegoś nie otrzymałeś lub produkt okazał się wadliwy, zadzwoń lub napisz do nas:
• order@biotradecosmetics.pl
Poprawimy błąd, abyś był w pełni zadowolony.
Nasi menedżerowie poproszą Cię o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań i przesłanie zdjęć (z kodem kreskowym i numerem serii) niezbędnych do rejestracji wymiany lub zwrotu pieniędzy.
Sklep biotradecosmetics.pl pragnie, żeby wszyscy Klienci byli zawsze w pełni usatysfakcjonowani, dlatego jeśli otrzymany towar nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu. Masz na to dokładnie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Masz więc 14 dni na złożenie wniosku o zrzeczenie się i 14 dni od złożenia wniosku na odesłanie przedmiotu.
PS: kilka wyjaśnień: nie jesteśmy odpowiedzialni za przedmioty zakupione w innym sklepie; nie będziemy w stanie pomóc, jeśli nie ma uzasadnionych powodów do wymiany lub zwrotu. We wszystkich innych sytuacjach postaramy się pomóc w łatwej i szybkiej wymianie lub zwrocie towaru.
Dziękuję za zrozumienie!