"Zwrot

W sytuacji kiedy nie otrzymałeś wszystkich produktów, otrzymałeś wadliwy towar lub inny, niż zamawiałeś, skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz wiadomość na poniższy adres:

order@biotradecosmetics.pl

Nasi pracownicy poproszą Cię o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań oraz przesłanie zdjęć reklamowanych produktów (zdjęcie kodu kreskowego i numeru serii), abyśmy mogli zarejestrować zgłoszenie dotyczące wymiany towaru lub zwrotu środków.

biotradecosmetics.pl pragniemy, aby nasi Klienci zawsze byli w pełni usatysfakcjonowani. W sytuacji, kiedy otrzymany przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo dokonać jego zwrotu- masz na to 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.

Ps. Nie jesteśmy odpowiedzialni za towaru zakupione w innych sklepach. Nie będziemy w stanie pomóc, jeżeli nie będzie uzasadnionych powodów do wymiany produktów lub ich zwrotu.

Dziękujemy za zrozumienie!